7-okų baltiškosios istorijos patyrimai
7 a ir 7 b klasių mokiniai nuo rudens aktyviai ieškojo istorijos ir istorijų artimoje aplinkoje. Siekiant ugdyti kritinį ir kūrybinį mąstymą, mokinių tiriamosios veiklos įgūdžius praktiškai pritaikant teorines žinias bei skatinti atradimo džiaugsmą, septintokai bandė atskleisti istoriją.
Tyrinėjant baltiškąją istoriją pirmoji užduotis buvo skirta rudens atostogų metu aplankyti, jeigu yra galimybė, piliakalnį. Mokiniai kartu su šeimų nariais kopė į piliakalnius, išsibarsčiusius nuo Kalvarijos iki Vilniaus, o savo atradimus pristatė klasėje. Veiklos metu mokiniai pritaikė žinias apie baltų gentis, jų gyvenimo būdą bei piliakalnių funkcionalumą. Antroji užduotis jaunuosius istorikus pasiekė prieš kalėdines atostogas ir buvo skirta atrasti baltiškosios kultūros pėdsakus išlikusiose tradicijose ir apeigose. Mokiniai šv. Kūčių vakarą bandė atrasti bent tris senąsias tradicijas, jas užfiksuoti, įvardyti ir paaiškinti. Taip istorijos pamokų žinios virto smagiais atradimais ir skaniais išbandymais. Trečioji užduotis skatino mokinius atrasti pagoniškosios ir krikščioniškosios tradicijų sanplaiką šv. Velykų šventės papročiuose, įžvelgti slypinčias baltiškas šaknis. Nedidelius, bet svarbius atradimus paįvairino etninės istorijos pamokos ,,Baltų kultūros pėdsakai” su VU folkloro ansamblio „Ratilio” dalyve T. Pučinskaite-Barkauskiene.