Kas vyksta meistro dirbtuvėje?
Balandžio 24 d. 3a klasės mokiniai dalyvavo integruotoje technologijų ir matematikos pamokoje „Kas vyksta meistro dirbtuvėje?“, kurią vedė pradinių klasių mokytoja Jurgita Jakubonytė ir technologijų mokytojas Arūnas Sinkevičius. Pamokos tikslas – susipažinti su technologijų kabineto specifika: jo paskirtimi, darbo organizavimo ypatumais, įranga ir priemonėmis. Atliekant kūrybinį darbą praktiškai išmėginti technologinius procesus. Šioje pamokoje mokiniai ugdėsi pažinimo, kūrybiškumo ir socialinę, emocinę ir sveikos gyvensenos kompetencijas.
Trečiokai, tyrinėdami kabineto erdvę, dalyvaudami interviu su mokytoju, rinko informaciją, kurią panaudojo atlikdami grupėse testo užduotis apie technologijų kabineto išskirtinumą. Susumavus rezultatus paaiškėjo, jog visos komandos surinko pakankamą taškų skaičių (ne mažiau 4 iš 5), kurio reikia norint įgyti „Meistro“ arba „ Profesionalo“ „akreditaciją“, suteikiančią teisę („licenciją“) dirbti technologijų kabinete.
Antrą pamoką mokiniai iš darbinių atliekų – kartono ir medžio atraižų – kūrė kaukę. Užduotį atliko taip pat dirbdami grupėmis. Darbas virte virė, nes visi buvo įsitraukę maksimaliai. Tikslas pasiektas kaip numatyta darbo kriterijų – mažieji meistrai kūrybiškai sukūrė originalias, estetiškas kaukes.
Baigiantis užsiėmimui mokiniai reflektavo, jog tai, ką patyrė pamokų metu, yra naudinga, kad visa tai galės panaudoti ateityje, mokydamiesi vyresnėse klasėse. Netikėtas atradimas, jog dirbtuvės yra ir namuose. Dėmesio, Tėčiai! Artimiausiu laiku savo dirbtuvėse sulauksite meistrų ir meistrių (beveik profesionalų), kurie jau pasitikrino savo kompetencijas ir gavo licenciją dirbti dirbtuvėje (mes turime tai įrodančių faktų). Jie ne tik padės jums atlikti kai kuriuos darbus, bet ir patikrins, ar viskas dirbtuvėje yra reikiamose vietose, ar dirbama pagal saugos reikalavimus, ar medžiagos naudojamos laikantis tvarumo principo. Turėsite pasitempti!