Nurodykite 2021 m. (2020–2021 m. m.) tobulintos veiklos rodiklio numerį |
231 |
Nurodykite 2021 m. (2020–2021 m. m.) tobulintos veiklos raktinį žodį |
Savivaldumas mokantis |
Kokį poveikį mokyklos pažangai turėjo pasirinktos veiklos tobulinimas? |
Bendras mokyklos pažangumas pakilo 2,56 proc. (nuo 95,6 proc. 2020 m.). VBE 3 mokomųjų dalykų gimnazijos mokinių pasiekimai viršijo respublikos vidurkį: chemija 58,5 (46,6), informacinės technologijos 47,8 (43,1) užsienio kalba (rusų kalba) 96,0 (78,5). Kiekvienais metais rašomi brandos darbai įvertinti labai gerai. |
Tobulintos veiklos poveikis mokiniams: kaip keitėsi mokinių pasiekimų lygmenys? |
1-4 klasėse pagrindinį mokymosi lygmenį pasiekusių mokinių procentinė dalis padidėjo 5,32 proc. (nuo 40 proc.). 5-8 klasėse padidėjo 3,14 proc. (nuo 9,76 proc.) aukštesniuoju lygiu besimokančių mokinių skaičius. Labai gerai ir gerai besimokančių mokinių procentinė dalis padidėjo iki 52,40 proc. Mokinių, pasiekusių aukštesnįjį lygmenį, I-II klasėse padidėjo 1,15 proc. (nuo 5 proc. 2019 - 2020 m. m.) ir 0,45 proc. (nuo 5,83 proc.) sumažėjo mokinių nepasiekusių patenkinamo lygmens. |
Tobulintos veiklos poveikis mokiniams: kokį poveikį pasirinktos veiklos tobulinimas turėjo mokinių pažangai? |
Apklausų metu mokiniai teigia, kad žino, ką turi išmokti pamokoje, geba savarankiškai atlikti užduotis, dirbti su įvairiais šaltiniais, išsikelti tikslus ir numatyti įgyvendinimo būdus, reflektuoti apie daromą pažangą (vidutinės vertės 3,6 - 3,1). 5-8 klasėse mokinių, padidinusių 0,3 balo 2 mokomųjų dalykų metinių pažymių vertę, procentinė dalis sudaro: 5 klasėse - 42,3 proc. , 6 klasėse - 56,7 proc., 7 klasėse - 48,4 proc., 8 klasėse - 28,8 proc. |
Tobulintos veiklos poveikis mokiniams: kokios papildomos sąlygos buvo sudarytos mokinių asmenybės ugdymui tobulinant pasirinktą veiklą? |
4-8, I-IV klasių mokiniams sistemingai vedami užsiėmimai „Ką daryti, kad svajonės neliktų tik svajonėmis?". Atsižvelgus į klasės kontekstą pravesta 12 praktinių užsiėmimų: 4 klasėje - 1, 5-8 klasėse - 10, I-IV klasėse - 1 užsiėmimas. Pasiektas rezultatas: 87 proc. mokinių teigia, kad mokykloje mokosi išsikelti savo tikslus ir numatyti būdus jiems įgyvendinti. Teiginio „Pamokoje aš gebu įvardinti savo sėkmes ir nesėkmes, numatyti mokymosi tolimesnius žingsnius“ įvertis pakilo 0,4 (nuo 2,9, 2020 m.) |