
Tinklaveika grįstas ugdymo organizavimas Jungėnų pagrindinės mokyklos mokiniams ir mokytojams
Birželio 5 dieną, įgyvendinant projekto „Tūkstantmečio mokyklos II“ 10 pamokų ciklo mokymus, iš Kalvarijos sav. Jungėnų pagrindinės mokyklos mokiniai ir jų mokytojai mūsų gimnazijos gamtos mokslų laboratorijoje dalyvavo pamokose: „Plaučių laboratorija: nuo matavimo iki iššūkių“ ir „Širdies laboratorija: atrask, išbandyk, patirk“.
Lektorė Aistė Bobinė pradinukams ir jų mokytojoms pasakojo apie kvėpavimą: kodėl kvėpuojame, kas vyksta su oru, kai įkvepiame ir iškvepiame, vyresnių klasių mokiniams bei jų mokytojoms – apie širdį: ką daro širdis, kodėl svarbu žinoti savo kraujo spaudimą.
STEAM ugdymo veiklos apėmė ne tik teorines, bet ir praktines temas – taikytas atvirkštinės klasės metodas: naudojant jutiklį, buvo matuojamas vaikų plaučių tūris, mokiniai „treniravo“ plaučius: traukdami orą per žarnelę, bandė pakelti tris kamuoliukus, aiškinosi, kaip skirtingas oro srautas keičia rezultatą. Antroje pamokos dalyje mokiniai užduočių lapuose nuspalvino plaučius. Naudodami planšetes ir tokiai veiklai skirtą išmaniąją programą stebėjo plaučių veiklą, žaidė edukacinį žaidimą.
Pamokoje apie širdį mokiniai matavo savo kraujo spaudimą, lygino rezultatus, stebėjo širdies ritmo pokyčius ramioje būsenoje ir po fizinio krūvio. Spalvino širdį, naudodami planšetes ir specialiąją programą stebėjo širdies veiklą.
Mokiniai aktyviai įsitraukė į veiklas, sprendė problemas ir stiprino praktinius gebėjimus.