STEAM veiklų įgyvendinimas pradiniame ugdyme
Dauguma pažangių pasaulio valstybių pastaraisiais metais sutelkė dėmesį į STEAM ugdymo reformas, ypatingai daug dėmesio skiriant mokykliniam ugdymui. Siekiama paruošti jaunąją kartą XXI a. iššūkiams, ugdyti problemų sprendimo ir kritinio mąstymo gebėjimus, tinkamai supažindinti moksleivius su karjeros STEAM galimybėmis bei užtikrinti visos šalies konkurencingumo ir produktyvumo augimą.
Lapkričio 28 d. Kalvarijos gimnazijos pradinių klasių mokytojos rinkosi į BMG užsiėmimą, kuriame mokytojos I. Karalienė ir L. Venslauskienė kartu su savo mokiniais parengė pranešimus apie STEAM veiklų įgyvendinimą pradiniame ugdyme – „STEAM tyrinėjimai: nuo svogūno gumbelio iki laiškelio“ ir „Ką byloja padavimai apie Suvalkijos piliakalnius“.
Mokytojos pasidalijo savo patirtimi ir metodais, kaip įtraukti STEAM veiklas į pradinių klasių ugdymo procesą, kaip skatinti mokinių smalsumą ir kūrybiškumą. Taip pat bandė atsakyti į klausimą, į kokias veiklas galime integruoti STEAM principus pradinių klasių ugdymo(-si) procese, kad skatintume mokinių kūrybiškumą, problemų sprendimo įgūdžius ir mokymąsi per atradimus. Įtraukiančios praktinės veiklos, taikant STEAM principus, mokymąsi paverčia smagiais eksperimentais, netikėtais atradimais.
„STEAM – tai draugas kiekvienai pamokai, STEAM – tai ateitis“.
Pradinių klasių mokytojos