Robotika Marijampolės STEAM centre
Lapkričio 14 dieną 6b klasė lankėsi Marijampolės STEAM centre.
Mokiniai gilino šiuolaikinių technologijų ir inžinerijos žinias, mokėsi konstruoti ir programuoti, naudodami „Scratch” pagrindu sukurtą programavimo kalbą, lygino LEGO SPIKE robotus, jų veikimo galimybes ir sandarą, prisiminė įvairių epochų architektūros skiriamuosius bruožus. įsisavino grafinius (piešimo, braižymo), tapybos (šešėlių ir spalvų naudojimo teoriją ir techniką) realaus pasaulio atvaizdavimo plokštumoje ar erdvėje principus, ugdė klasės tarpusavio bendravimo pagrindus, atsakomybę už save ir aplinkinius.
Robotikos mokymasis gali būti puiki pradžia tiems moksleiviams, kurie nori pasirinkti karjerą šiose srityse. Robotikos projektai yra žaismingi ir įtraukūs, todėl jie didina mokinių motyvaciją mokytis. Per dvi STEAM centre praleistas valandas mokiniai surinko LEGO SPIKE šikšnosparnį su ultragarso atstumo jutikliu, apskaičiavo kėlimo kampus, atstumus ir suprogramavo robotą. skirtą pargabenti įvairiais atstumais padėtus objektus.
Atlikdami plokštumines (erdvines) kompozicijas mokiniai naudojo sąlyginį objektų vaizdavimą, stilizaciją, ornamentą, abstrahavo pasirinktą motyvą. Kurdami dekoratyvias kompozicijas, kūrybiškai interpretavo ir stilizavo gamtos (augalines, antropomorfines, zoomorfines) formas bei motyvus.
Šiose programose daug dėmesio skiriama problemų sprendimui, tiriamosioms veikloms ir eksperimentams, kurie skatina mokinių kūrybiškumą bei kritinį mąstymą.