
Netradicinė, integruota, patyriminė matematikos ir menų dalykų edukacija
Spalio 22 d. visi šeštų klasių mokiniai vyko į netradicinę, integruotą, patyriminę matematikos ir menų dalykų edukaciją. Prasidėjome nuo apsilankymo „Menų kalvėje“. Ten mokiniai sužinojo apie odininkystę, odos rūšis bei pasigamino apyrankę. Ši veikla padėjo ugdyti praktinius įgūdžius ir kūrybiškumą. Taip pat dalyviai susipažino su šilko istorija ir mokėsi tapyti ant šilko. Tai ne tik meninė veikla, bet ir atsipalaidavimo būdas, skatinantis vaizduotę. Padirbėję „Menų kalvės“ patalpose mokiniai veiklas tęsė lauke. Teko dalyvauti interaktyviame orientaciniame žaidime, kuriame panaudojo matematikos, istorijos, meno, lietuvių kalbos žinias. Mokiniai buvo susiskirstyti į komandas ir, vedini virtualaus gido, ieškojo paslėptų detalių, atsakinėjo į klausimus keliaudami per Druskininkus. Visos veiklos puikiai derėjo su bendrojo lavinimo mokyklų programomis, orientuotomis į STEAM (mokslas, technologijos, inžinerija, menas ir matematika) mokymus. Ši programa skatina integruotą mokymąsi, leidžiant vaikams sujungti teorines žinias su praktinėmis veiklomis, ir skatina domėjimąsi matematika, istorija, menu bei gamtos mokslas. Taip pat buvo tobulinami bendravimo, bendradarbiavimo, analitinio mąstymo įgūdžiai.