
Mokomės kitur ir kitaip. STEAM veiklos mechatronikos ir IT laboratorijoje „Kaip pažaboti elektrą?“
Balandžio 16 d. 4a ir 4b klasių mokinai vyko į Marijampolės STEAM centrą, kuriame Mechatronikos ir IT laboratorijoje dalyvavo edukacijoje „Kaip pažaboti elektrą?“ Mokiniai, dalyvaudami STEAM veiklose, susipažino su atsinaujinančiais elektros energijos šaltiniais ir elektros grandinių veikimo principais. Naudodamiesi schemomis, tiksliai pagal instrukciją jungė elektros grandines, eksperimentavo su lempute, jungikliu bei varikliu su malūnėliu. Praktiškai veikdami, sužinojo apie elektros srovės tekėjimą, atpažino pagrindinius grandinės komponentus bei paaiškino statinės elektros ir elektros srovės skirtumus.
Ši veikla lavino mokinių kritinį ir techninį mąstymą, skatino problemų sprendimą bei suteikė galimybę tyrinėti elektros energijos panaudojimą realiose situacijose. Mokomės kitur ir kitaip. STEAM veiklos mechatronikos ir IT laboratorijoje „Kaip pažaboti elektrą?“
Balandžio 16 d. 4a ir 4b klasių mokinai vyko į Marijampolės STEAM centrą, kuriame Mechatronikos ir IT laboratorijoje dalyvavo edukacijoje „Kaip pažaboti elektrą?“ Mokiniai, dalyvaudami STEAM veiklose, susipažino su atsinaujinančiais elektros energijos šaltiniais ir elektros grandinių veikimo principais. Naudodamiesi schemomis, tiksliai pagal instrukciją jungė elektros grandines, eksperimentavo su lempute, jungikliu bei varikliu su malūnėliu. Praktiškai veikdami, sužinojo apie elektros srovės tekėjimą, atpažino pagrindinius grandinės komponentus bei paaiškino statinės elektros ir elektros srovės skirtumus.
Ši veikla lavino mokinių kritinį ir techninį mąstymą, skatino problemų sprendimą bei suteikė galimybę tyrinėti elektros energijos panaudojimą realiose situacijose.