
Integruotas STEAM mokymasis
Gegužės 29 dieną gimnazijoje, 1a klasėje, vyko išskirtinė ir kupina įtampos integruoto STEAM mokymosi veikla – „Zuikis robotas prieš tigrą“. Situacija buvo neeilinė: iš artimiausio zoologijos sodo netikėtai pabėgo tigras ir laisvai klaidžiojo po teritoriją. Mokiniai buvo suskirstyti į komandas ir, pasitelkę gamtos mokslus, technologijas ir matematiką sugalvojo inovatyvų sprendimą – sukurti zuikį – robotą, kuris galėtų patraukti tigro dėmesį ir jį saugiai privilioti atgal į narvą. Kiekviena komanda projektavo ir konstravo savo unikalų zuikio modelį. Per bandymų ir klaidų procesą mokiniai mokėsi programuoti, tobulino projektavimo įgūdžius ir lavino komandinio darbo gebėjimus. Galiausiai vienas iš zuikių pasirodė esąs tikras herojus – jo pagalba pavyko saugiai sugrąžinti tigrą į aptvarą.
Ši veikla ne tik ugdė mokinių kūrybiškumą bei problemų sprendimo gebėjimus, bet ir parodė, kaip įvairių mokomųjų dalykų žinias galima pritaikyti realaus (ar beveik realaus) gyvenimo situacijoje.